- Detaljer
- Leif Christensen
Kvickly i Vejen søger ny direktør.
Ved årsskiftet takker Jens Iversen af efter to et halvt år på posten.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
- Jeg har været glad for at være i Vejen og for medarbejderne og ledte ikke efter noget andet, men pludselig dukkede der en mulighed op, fortæller Jens Iversen til migogvejen.
Dermed hentyden han til det kommende job som uddeler i SuperBrugsen i Høruphav tættere på hans bopæl.
- Der har været mange overvejelser, og det har gjort lidt ondt, men jeg mener, det er det rigtige job med gode muligheder for mig, lyder det videre.
Bestyrelsen bag butikken i Vejen har været varslet om opsigelsen tre måneder før hans fratræden, så Jens Iversen stopper officielt ved årsskiftet, men hans sidste arbejdsdag bliver 23. december.
Stillingen som ny varehusdirektør i Vejen Brugsforening, som butikken/foreningen officielt hedder, er slået op.
Fristen for at søge jobbet er søndag 26. oktober.
»Brugsforeningen driver i dag Kvickly Vejen samt et OK-tankanlæg og to OK-vaskehaller, der er centralt beliggende i henholdsvis midtbyen samt tæt på motorvej E20 mellem Kolding og Esbjerg. Den nye direktør bliver ansvarlig for et varehus med 100 medarbejdere«, lyder det i opslaget.
(Arkivfoto: migogvejen©)























