Følg migogvejen på Facebook  

Flaget gik fredag på halv på brandstationen i Rødding.

Det skete i anledning af Michael Arnums død.

- Det er med stor sorg, at vi har modtaget beskeden om, at vores tidligere brandkaptajn, Michael Arnum, desværre er gået bort, skriver Rødding frivillige Brandværn.

59-årige Michael Arnum var kaptajn i værnet i perioden 2003-2006 og var til det sidste aktiv omkring veteranbrandbiler.

(Foto: migogvejen©)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies