Flaget gik fredag på halv på brandstationen i Rødding.
Det skete i anledning af Michael Arnums død.
- Det er med stor sorg, at vi har modtaget beskeden om, at vores tidligere brandkaptajn, Michael Arnum, desværre er gået bort, skriver Rødding frivillige Brandværn.
59-årige Michael Arnum var kaptajn i værnet i perioden 2003-2006 og var til det sidste aktiv omkring veteranbrandbiler.
(Foto: migogvejen©)