Når vi 18. november skal til kommunalvalg, vil også Danmarksdemokraterne være at finde på listen.
- Vi er ved at få listen på plads, fortæller Jonas Lee Nordlien Jeppesen.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Han bliver ifølge en pressemeddelelse partiets spidskandidat ved valget.
- Jeg er ret ny i politik. Jeg kom ind i Danmarksdemokraterne for to år siden, fortæller han til migogvejen.
Nu bejler han til en plads i byrådet i Vejen. En by, han har boet i de seneste tre år.
Som de andre partier er den endelige liste til valget ikke på plads.
- Vi har foreløbig fire navne på listen, fortæller Jonas Lee Nordlien Jeppesen, der ikke tør sige, hvor mange der satses på.
(Foto: PR-foto)
