Følg migogvejen på Facebook  

Når vi 18. november skal til kommunalvalg, vil også Danmarksdemokraterne være at finde på listen.

- Vi er  ved at få listen på plads, fortæller Jonas Lee Nordlien Jeppesen.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

Han bliver ifølge en pressemeddelelse partiets spidskandidat ved valget.

- Jeg er ret ny i politik. Jeg kom ind i Danmarksdemokraterne for to år siden, fortæller han til migogvejen.

Nu bejler han til en plads i byrådet i Vejen. En by, han har boet i de seneste tre år.

Som de andre partier er den endelige liste til valget ikke på plads.

- Vi har foreløbig fire navne på listen, fortæller Jonas Lee Nordlien Jeppesen, der ikke tør sige, hvor mange der satses på.

(Foto: PR-foto)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies