Fire af de nuværende Venstre-medlemmer takker af i byrådet efter valget.
De er i hvert fald ikke på den liste, der blev stillet op i aftes - https://migogvejen.dk/nyheder/navne/12122-kvinder-til-tops
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Claus Kulmbach har tidligere fortalt, at han har købt en ejendom i Vindum ved Bjerringbro, men har beholdt adresse hernede. Dermed har han kunnet fortsætte byrådsarbejdet i Vejen Kommune perioden ud.
Heller ikke Henny Schøler (billedet), Tove Gæmelke eller Jette Christensen er med på listen, der blev lavet i aftes.
(Foto: migogvejen©)
