101 stemmeberettigede var på plads, da Venstre i aften lavede sin liste til kommunalvalget i november.
Og de valgte to kvinder ind på de to første pladser - altså efter partiets for længst valgte borgmesterkandidat, Christian Lund.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Afstemningen gav flest stemmer til Ulla Bollerup-Petersen, Veerst, mens Anne Kirstine Villadsen, Rødding, fulgte efter.
Resultatet i aften gav denne liste:

Venstre-kandidaterne er spredt rundt i det meste af kommunen og i forskellige aldre fra 22 år og op.
Der skal vælges 27 personer til byrådet ved valget 18. november, og sidste frist for at aflevere listen over kandidater er 30. september, så der kan sagtens komme flere kandidater på Venstres liste.
Som partiets kandidat til regionsrådet valgtes Martin Boye uden modkandidater.
(Fotos: migogvejen©)

Så skal der stemmes om, hvem der skal placeres højest på partiets liste.

Stemmesedler fra de 101 stemmeberettigede samles ind for at blive talt op.

Brørup Hallen dannede rammen om opstillingsmødet.

Folketingsmedlem Anni Matthiesen (V) var tilskuer til valget, hvor Christian Lund (t.v.) på forhånd var valgt som borgmesterkandidat.

Martin Boye stiller op som Venstre-kandidat til regionsrådet.

Formanden, Arne Buchholdt, og dirigent Peter Gæmelke ved aftenens arrangement.

Venstre har sideordnet opstilling, så placeringen på kandidatlisten er ikke det vigtigste ved valget i november.
(tryk på annoncen og se mere)

