Følg migogvejen på Facebook  

Kommunens borgmester, Frank Schmidt-Hansen, kom hurtigst ud af hullerne ved aftenens kamp om borgmesterskabet på speedwaybanen i Holsted.

Han holdt dog ikke føringen, og den konservative borgmester blev overhalet både venstre og højre om.

 

(læs videre under annoncen)

Fulgsig og Jespersen smykkebutikken i Rødding

(tryk på annoncen og se mere)

 

Seks borgmestre var på knallert og dystede om titlen, og pokalen skal det næste år stå i Haderslev.

Haderslevs borgmester, Mads Skau, blev en suveræn mester og vandt foran Frank Jensen.

Sidst over målstregen kom Vejen Kommunes borgmester, Frank Schmidt-Hansen.

Slutresultatet:

1. Mads Skau, Haderslev 
2. Frank Jensen, Fanø
3. Jan Riber Jakobsen, Aabenraa
4. Jørgen Popp Petersen, Tønder
5. Jesper Frost Rasmussen, Esbjerg
6. Frank Schmidt-Hansen, Vejen

En mester, der fik en lufttur af Holsteds speedwaykørere efter sejren. Holsted Tigers havde lige forinden sikret sig en sejr og dermed hjemmebane i superfinalen.

(Fotos: migogvejen©)


borgmesterskabet 24 01

Frank schmidt-Hansen kom først ud af starthullerne...

borgmesterskabet 24 02 

...men Mads Skau fra Haderslev Kommune kom hurtigt forbi og blev en suveræn mester...

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies