Marion Mortensen (V), Gesten, er klar til endnu en periode i byrådet i Vejen.
Hun fortæller, at hun genopstiller for Venstre ved kommunalvalget i november.
Hun sidder i denne periode i udvalget for social og ældre og i udvalget for teknik og miljø.
(Foto: LLN Press©)
