Følg migogvejen på Facebook  

Traditionen tro benyttede Falck i Brørup nytårsparolen til at hædre årets brandmand.

Hæderen gik til Nadia Viby for arbejdet både under indsatser og socialt.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

Det var stationsleder Thomas Wiese, der afslørede årets brandmand, der er fundet ved en afstemning blandt kollegerne.

Nadia Viby er stadig forholdsvis ny som brandmand - hun har været klar til at rykke ud i Brørup i snart to år.

(Fotos: migogvejen©)


nadia viby 24 01

Brandstationsleder Thomas Wiese afslørede årets brandmand og overrakte den synlige hæder til Nadia Viby.

(tryk på annoncen og se mere)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies