Følg migogvejen på Facebook  

Der ligger endnu en toppost og venter på kommunens nye borgmester, Frank Schmidt-Hansen (C).

Han får en af de tre pladser, som de konservative har i bestyrelsen i KL, Kommunernes Landsforening.

- Jeg er enormt glad og stolt over, at mine konservative kollegaer på Fyn og Jylland bakker op om mit kandidatur, og at jeg dermed bliver et af konservatives tre medlemmer i Kommunernes Landsforenings bestyrelse, skriver Frank Schmidt-Hansen på sin Facebook-profil.

De to andre konservative i KL-bestyrelsen er Michael Ziegler, borgmester i Høje-Taastrup Kommue, og Lyngby-borgmester Sofia Osmani.

(Arkivfoto: migogvejen©)

Vejen IC - træning 2022

(tryk på annoncen og se mere)

 

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies