Der ligger endnu en toppost og venter på kommunens nye borgmester, Frank Schmidt-Hansen (C).
Han får en af de tre pladser, som de konservative har i bestyrelsen i KL, Kommunernes Landsforening.
- Jeg er enormt glad og stolt over, at mine konservative kollegaer på Fyn og Jylland bakker op om mit kandidatur, og at jeg dermed bliver et af konservatives tre medlemmer i Kommunernes Landsforenings bestyrelse, skriver Frank Schmidt-Hansen på sin Facebook-profil.
De to andre konservative i KL-bestyrelsen er Michael Ziegler, borgmester i Høje-Taastrup Kommue, og Lyngby-borgmester Sofia Osmani.
(Arkivfoto: migogvejen©)
(tryk på annoncen og se mere)