Følg migogvejen på Facebook  

Martin Clausen trækker sig fra den socialdemokratiske liste til tirsdagens kommunalvalg.

- Jeg genopstiller ikke, skriver han søndag i et opslag på Facebook.

 

(læs videre under annoncen)

 

(tryk på annoncen og se mere)

 

- Jeg genopstiller ikke til den kommende byrådsperiode. Dette endda på trods af, at jeg elsker mit politiske virke. Mit privatliv har været under rekonstruktion, og jeg har som følge heraf brug for 110 procent fokus  der, skriver han i sit opslag.

Rent formelt er han stadig på valglisten, men han opfordrer til, at vælgerne i stedet sætter krydset ved en af de andre socialdemokratiske kandidater.

Han konstaterer samtidig, at han har været glad for at være i lokalpolitikken og antyder, at han senere vil vende tilbage.

Fra partiets borgmesterkandidat, Jørgen Thøgersen, lyder det:

- Jeg er ked af, at han er blevet nød til at trække sig, men jeg har fuld respekt for hans beslutning. Martin er dog en ung mand, så jeg håber, han er klar igen om fire år, siger Jørgen Thøgersen til migogvejen.

(Foto: migogvejen©)

 

(tryk på annoncen og se mere)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies