I mere end 40 år har Flemming Jensen været klar til at rykke ud, når alarmen lød hos brandfolkene i Brørup.
(læs mere under annoncen)

Han har smidt, hvad han havde i hænderne for at komme med kollegerne ud og hjælpe.
Nu har han imidlertid valgt at takke af som brandmand hos Falck, hvor han gennem årene har deltaget i mange forskellige redningsopgaver.
(Arkivfoto: LLN Press©)
migogvejen skrev i fjor om Flemming Jensens 40 års jubilæum:
http://migogvejen.dk/brorup/1752-er-rykket-ud-i-40-ar