Efter at have friet på scenen i fjor gjorde Lone Thye og Allan Krarup, Vejen, i eftermiddag projektet færdigt.
De sagde ja til hinanden på scenen ved årets ParkRock.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Behørigt påklædt med tylskørter fortalte de to konferencierer, Tobias Høj og Jonas Bonnerup, hvad der var på vej.
Borgmester Frank Schmidt-Hansen (C) var engageret til at skulle foretage vielsen og konstaterede, at det var første gang, han gjorde det i overværelse af så mange tilskuere.
Begge sagde ja og gav hinanden ring på og kunne fortsætte festen med at opleve Midt om natten - nu som ægtepar.
(Fotos: migogvejen©)







