Følg migogvejen på Facebook  

76 elever takker i sommer af på handelsskolen i Vejen.

De tre første fik i morges studenterhuen på efter den sidste eksamen.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

Nadia Kikkenborg Josefsen, Glejbjerg, var den første, der fik huen på. Hun afslutter EUX 1. del ligesom syv andre.

66 afslutter HH, mens der er to EUD-afgangselever.

Sammen med de to første HH-studenter, Clara Bjerg Justesen, Vejen, og Mikkel Maack Ellegaard, Brørup, var hun med ude og hejse flaget foran skolen.

Samtidig kan de konstatere, at de er en del af det sidste hold studenter på Vejen BC. Næste år er der afslutning på gymnasiet efter fusionen til Vejen Gymnasium og Erhvervsskole.

Når der fredag holdes dimission på handelsskolen på fredag, bliver det så også sidste gang.

(Fotos: migogvejen©)


vejen bc 26 08

Årets første studenter, Mikkel Maack Ellegaard, Nadia Kikkenborg Josefsen og Clara Bjerg Justesen, fik flaget op.

vejen bc 26 03

Nadia Kikkenborg Josefsen blev årets første student på Vejen BC.

vejen bc 26 04vejen bc 26 05

Clara Bjerg Justesen blev årets anden student og blev naturligvis modtaget af familien efter at have overstået den sidste eksamen.

vejen bc 26 06vejen bc 26 07

Efter overstået eksamen er der dækket op til nogle festlige dage.

vejen bc 26 10

Pårørende så på, da flaget kom op.

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies