Efter mere end 10 år i byrådet i Vejen takker Morten Thorøe (V), Mikkelborg, af.
Dermed står Venstre uden borgmesterkandidat til kommunalvalget næste år.
(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)
- Jeg har fået nyt direktørjob i Hedeselskabet og er med i ledelsen, og det kan ikke kombineres, konstaterer Morten Thorøe.
Han starter i det nye job 1. august, men af hensyn til reglerne forlader han først byrådet efter et kommende byrådsmøde.
(Arkivfoto: migogvejen©)