SF har nu de første fem kandidater til kommunalvalget 2025 på plads.
Partiets nuværende byrådsmedlem, Allan Thomsen, er valgt som spidskandidat.
Yderligere opstiller Maria Andersen, Maya Ryom, Marianne H. Thomsen og Wanda Madsen, hvor Maya Ryum tidligere sad i byrådet valgt for Enhedslisten.
(Foto: PR-foto©)
(tryk på annoncen og se mere)
