Det var en overrasket, men glad, Tobias Winblad, der blev kaldt op ved årets nytårsparole på Falck-stationen i Vejen.
Tobias Winblad var af sine brandmandskolleger kåret som årets brandmand.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Han har været tilknyttet Falck i Vejen som deltidsansat brandmand siden september 2022 - altså rykke ud, når han har mulighed for det.
Til april bliver han dog fuldtidsansat brandmand, da han er blevet ansat ved Falck i Esbjerg.
- Jeg fortsætter samtidig som deltidsansat brandmand i Vejen, fortæller årets brandmand til migogvejen.
(Fotos: migogvejen©)

Brian Haugaard overrækker hæderen til årets brandmand - Tobias Winblad.
