Følg migogvejen på Facebook  

Det var en overrasket, men glad, Tobias Winblad, der blev kaldt op ved årets nytårsparole på Falck-stationen i Vejen.

Tobias Winblad var af sine brandmandskolleger kåret som årets brandmand.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

Han har været tilknyttet Falck i Vejen som deltidsansat brandmand siden september 2022 - altså rykke ud, når han har mulighed for det.

Til april bliver han dog fuldtidsansat brandmand, da han er blevet ansat ved Falck i Esbjerg.

- Jeg fortsætter samtidig som deltidsansat brandmand i Vejen, fortæller årets brandmand til migogvejen.

(Fotos: migogvejen©)

tobias winblad 24 01

Brian Haugaard overrækker hæderen til årets brandmand - Tobias Winblad.

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies