Følg migogvejen på Facebook  

Så har Frida Bruun (M) fra Føvling haft sin debut i Folketinget.

- I dag har jeg med den største ære taget min plads i folketingssalen. En plads, jeg har drømt om og kæmpet for længe. I dag blev den til virkelighed, lyder det fra det nyvalgte Folketingsmedlem.

 

(læs videre under annoncen)

 

(tryk på annoncen og se mere)

 

- At sidde der og lytte til klokken og se Danmarks fornemste talerstol helt tæt på, det gør indtryk, påpeger Frida Bruun.

Hun bliver dog ikke siddende.

- Jeg har ikke tænkt mig at blive siddende på tilskuerpladserne. Jeg glæder mig til også at tage turen op på talerstolen, noterer hun.

(Foto: Privatfoto)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies