Så er det slut med at sove længe for Allan Lauenblad.
Efter tre år som pensionist er han tilbage i rollen som skoleleder.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
I marts 2022 stoppede han med en afskedsreception på Østerbyskolen i Vejen efter 30 år som leder.
- Jeg har altid elsket ledelse, og da jeg blev spurgt, kunne jeg ikke sige nej, siger 76-årige Allan Lauenblad til migogvejen.
I forbindelse med sygdom i ledelsen på Føvling Børnecenter blev han spurgt, om han ville hjælpe til.
- Jeg er nu konstitueret som leder indtil sommerferien og var ude og hilse på personalet i fredags og blev taget rigtig godt imod. Alle var meget imødekommende, og for mig er det helt fantastisk at være skoleleder igen, fortsætter Allan Lauenblad.
Allerede i fredags kom Allan Lauenblad med nye ideer bl.a. om en udbygning af morgensamlingen med mere fokus på sang og musik.
Tirsdag sidst på eftermiddagen er forældrene inviteret til at komme og møde ham.
(Billedtekst: Ved Allan Lauenblads afsked på Østerbyskolen for tre år siden blev han hentet i hjemmet og kørt til skolen. Foto: migogvejen©)
