Der hører naturligvis kagemand til, når man holder fødselsdag.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Det er dog sjældent, at der serveres kagemand i det målestok, der sker i Vejen i eftermiddag.
Det er nu også sjældent, at alle interesserede inviteres til kagemand, som varehuschef i Kvickly, Henrik Christensen, gjorde.
Han fylder i dag 50 år, og det ville han gerne fejre med kunderne.
Vejret var perfekt til at lægge de 24 plader ud på bordene i Rådhuspassagen foran Kvickly, hvor der også blev budt på lidt at drikke, og mange var klar til kage.
Henrik Christensen var selv trukket i arbejdstøjet trods sin runde fødselsdag, men han mødte nu først op af dagen - efter i nogle dage at have fejret sølvbryllup i sommerhuset.
(Fotos: migogvejen©)








