Syd- og Sønderjyllands Politis beredskabsstation i Vejen har fået ny leder.
Det er Dennis André Holst, der overtager posten efter afdelingsleder Tommy Bech.
Dennis André Holst kommer fra en stilling som leder af sagscentret i områdestation Nordøst i Haderslev, der dækker Vejen og Haderslev kommuner.
(Genrefoto: migogvejen©)
(tryk på annoncen og se mere)
