- Jeg har nydt det helt afsindigt. Nydt samværet med de mange unge mennesker.
Sådan lyder det fra Niels Dammeyer, der nu er takket af efter 32 år som SSP-konsulent i Vejen Kommune.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Han har valgt som 66-årig at sige farvel til arbejdslivet - i hvert fald det formelle.
80 personer deltog, da der blev holdt reception i markræs-lokalerne ved Billingland i Vejen.
Her var der masser af ros for Niels Dammeyers indsats, og han blev udnævnt som æresmedlem.
- Fremover vil jeg kigge forbi som privatperson i stedet, noterer Niels Dammeyer overfor migogvejen.
Gennem årene har mange unge - og deres forældre - nyt godt af Niels Dammeyers engagement.
Mange af de unge har han fået godt videre, og for mange er det sket gennem netop markræs, for det er ikke alle, der ønsker at dyrke sport.
Her har fællesskabet været vigtigt, og Niels Dammejer glæder sig over de mange, der er kommet godt videre.
Det er sket med fællesskabet omkring bilerne, hvor han primært har trukket i tovene, mens han har ladet andre med bedre kendskab til bilerne om at tage sig af den del.
Han roser også det arbejde og den hjælp, der bl.a. er kommet fra håndværkersiden ved byggeriet.
Niels Dammeyer var også med at opbygge skoleskoven.
(Fotos: migogvejen©)











