Følg migogvejen på Facebook  

Hun har været med siden 1981, men nu var tiden inde til at takke af.

Vibecke Moos sagde onsdag aften nej tak til at fortsætte i bestyrelsen i Rødding Gymnastikforening.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

Efter 44 år i bestyrelsen er det tid for at trappe ned for den 90-årige nu tidligere kasserer.

En post, der nu er uddelegeret, men Vibecke Moos takker dog ikke helt af. Der vil fortsat være nogle opgaver, hun tager sig af - en af de mange ildsjæle, der er rundt i foreningerne.

Foreningens formand, Anita Møbjerg Hansen, takkede for den store indsats gennem de mange år.

(Foto: HCB-foto©)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies