Margit Wind bebudede i aften sin afsked som leder af Den sønderjyske Pigegarde i Rødding.
- Jeg stopper 1. august efter 25 år på posten, sagde Margit Wind til de 64 deltagere i gardens årsmøde.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
- Det har været en fantastisk tid, og jeg vil gerne sige tak for nogle gode år, lød det fra Margit Wind.
Hun mener, der skal nye kræfter til, og den nye leder ventes valgt på generalforsamlingen.
Ved årsmødet takkede formanden, Knud Mogensen, hende for indsatsen.
Han konstaterede samtidig, at det forgange år har været travlt. Det er længe siden, der har været så mange opgaver for den lokale pigegarde.
(Foto: migogvejen©)
