Der står også en kvinde i front for vikingespillet i Jels næste år.
(læs mere under annoncen)
(tryk på annoncen og læs mere om uddannelserne)
Det fortalte formanden, Bruno Schmidt Bennedsen, ved aftenens forpremiere på Ringguldet, og det er ikke overraskende Louise Schouw, der tager et år mere.
Hun er den første kvinde, der sidder i chefstolen ved vikingespillet, og hun roste vikingespillet i Jels.
- Det er 14. gang, jeg er ude, men det er første gang, der er så fantastisk et scenetæppe, som her, lød det fra Louise Schouw.
Hun glædede sig over de mange frivillige, der gør en stor indsats.
- Der er plads til alle her, og der er et stort fællesskab. Det, I gør sammen, er helt unikt og megaflot, understregede Louise Schouw.
(Foto: LLN Press©)
