Allan Lauenblad har i dag sagt farvel til posten som leder på Østerbyskolen i Vejen.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Han skal have afviklet den sidste ferie, inden han officielt træder tilbage 1. marts.
Den hidtidige viceskoleleder, Mette Kragh - billedet, konstitueres på posten som skoleleder.
Her vil hun sidde, til en ny skoleleder ventes at være på plads til november.
(Fotos: migogvejen©)
migogvejen har tidligere skrevet om Allan Lauenblads pension:
https://migogvejen.dk/nyheder/navne/6166-tid-til-pension
