Er Claus Kulmbach (V) på vej ud af byrådet i Vejen Kommune.
Spørgsmålet er blevet aktuelt for mange, efter han og veninden har inviteret til åbent hus på deres ejendom i Vindum ved Bjerringbro.
- Vi vil gerne være en del af lokalsamfundet og lære jer at kende, lyder det i et Facebook-opslag.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Svaret er dog klart.
- Jeg er ikke på vej væk, noterer Claus Kulmbach overfor migogvejen.
- Jeg har stadig bopæl og adresse i Føvling og arbejder i Skrydstrup, men jeg vil selvfølgelig være en del deroppe, lyder det videre om parrets køb.
(Arkivfoto: H.E. Haulrich©)
