Der kommer nu endnu en Schmidt-Hansen ind i byrådet i Vejen ud over borgmester Frank Schmidt-Hansen (C).
Byrådet ventes i morgen at sige god for, at sønnen, Jesper Wolff Schmidt-Hansen, træder ind i byrådet.
Det bliver dog kun kortvarigt, far og søn mødes i det regi.
Han får kun lov at være en del af det politiske virke her i kommunen måneden ud.
Jesper Wolff Schmidt-Hansen er første stedfortræder hos de konservative og træder til i stedet for Rasmus Sandvej, der er udsendt med forsvaret i marts.
(Foto: PR-foto)
(tryk på annoncen og se mere)
