Følg migogvejen på Facebook  

Du kan også stemme på socialdemokraten Niels Therkildsen ved efterårets kommunalvalg.

- Jeg stiller op igen.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

Sådan siger Niels Therkildsen her næsten ni måneder før valget og i perioden, hvor partier og lister søger kandidater.

Baggrunden for udtalelsen er en henvendelse fra migogvejen, efter der i et indlæg i Andst Avisen skrives, at han ikke stiller op igen.

- Jeg forstår ikke, hvor de har det fra, for det har jeg aldrig sagt, påpeger 76-årige Niels Therkildsen.

Han er derfor klar til at fortsætte i byrådet, hvor han har haft sæde i mere end 10 år. Hvis vælgerne vil og sikrer ham stemmer nok, tager han altså endnu fire år som folkevalgt.

(Arkivfoto: migogvejen©)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies