Følg migogvejen på Facebook  

Kristian Harbo Sørensen (t.h.) var for år tilbage en del af bemandingen på politistationen i Vejen.

Nu er han tilbage - dog som leder for stationen med 17 medarbejdere.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

Han er trådt til som leder af politistationen, hvor han afløser politikommissær Dennis Holst (t.v.).

Dennis Holst gik i fredags på barsel og er tilbage på jobbet 1. december.

For Kristian Harbo Sørensen er det et gensyn med et område, som han kender godt efter at have kørt her i flere år.

Han var på stationen i Vejen i seks et halvt år fra 2011 til 2018.

(Foto: migogvejen©)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies