Følg migogvejen på Facebook  

- En verdensklasses arbejdsplads.

Sådan lød det fra Peter Kruse i morges i kantinen hos Kvickly i Vejen.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

Klokken syv blev han hentet på bopælen og kørt til sin arbejdsplads. En arbejdsplads, han han haft gennem 40 år.

Det skulle fejres, og det blev det.

Ved indgangen til lageret blev han modtaget af en række af kollegerne »bevæbnet« med både Kvickly- og Dannebroflag.

- Jeg har været så glad for at være her og er vilde med jer alle sammen, noterede Peter Kruse.

Han blev uddannet i Løvbjerg, men kan i dag se tilbage på 40 år i Kvicklys slagterteam.

Han blev rost for sin indsats og væremåde, og det var med ønsket om, at han tager endnu en tørn for Kvickly og kunderne.

Og gaver var der også mange af til jubilaren.

(Fotos: migogvejen©)


peter kruse 25 02peter kruse 25 03peter kruse 25 04peter kruse 25 05

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies