Den ekstra hånd - top Skjern Bank - vi er lige i Bramming Antenneforeningen Vejen - topannonce

Arne Madsen, Åttevej 24, Føvling, skriver:

Jeg har flere gange mødt Morten Thorøe og arbejdet sammen med ham i flere projekter. Jeg er slet ikke i tvivl.

I Venstre er vi glade for vores borgmesterkandidat, Morten Thorøe, som helt sikkert kan løfte arven efter Egon Fræhr.

Morten Thorøe er friskt pust i byrådet og markant yngre end de andre borgmesterkandidater. Som familiefar til tre skolesøgende børn, selvstændig erhvervsdrivende og med otte års erfaring i byrådet i Vejen Kommune mener jeg, at Morten Thorøe har den helt rigtige profil til at lede Vejen Kommune fremadrettet.

Vi skal fremover have endnu mere fokus på vores børn og unge.

Det kan Morten Thorøe. Han har fingeren på pulsen med børn og et stort netværk blandt forældre og børn.

Vi skal fortsat sikre erhvervslivet optimale vilkår, så vi får flere arbejdspladser, tilflytning og flere muligheder. Det kan Morten Thorøe. Han har drevet selvstændig virksomhed i mange år og har erfaring fra bestyrelsesarbejde i flere virksomheder.

Samtidig vil han være en god garant for, at vi kan fastholde en god service for vore ældre borgere.

Endelig skal vi også fremover have et bredt og konstruktivt arbejde i Vejen byråd, hvor vi får bred opbakning til vigtige beslutninger. Det kan Morten Thorøe. Han har erfaring fra både økonomiudvalg, forskellige fagudvalg og har taget medansvar for alle de store (og nogle gange svære) beslutninger, der er truffet i Vejen Byråd.

For mig er der ingen tvivl. Morten Thorøe vil blive en fantastisk borgmester for Vejen Kommune.

(Debatindlæg må max fylde 250 ord alt inklusiv. Er de længere, bliver der klippet nedefra. Indlæg sendes til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.)

dagens nyheder i din mailbox

Når du tilmelder dig nyhedsbrevet, får du dagens nyheder sendt til din mailbox.

nyhedsbrev luft

-->