- Detaljer
- Leif Christensen
Så er der igen tid for at tage på stranden.
Vejen bystrand med masser af frisk sand og legesager er åbnet klos op ad springvandet og bassinet på Rådhuspladsen.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Dagens officielle åbning blev foretaget af borgmester Christian Lund (V), der viste sine evner som sandslotbygger.
Han tryllede adskillige slotte frem i sandkassen i det fine sommervejr.
- Vejen bystrand vil nu være der hen over sommeren til midt i august, fortæller citychef Signe Grüner Hansen til migogvejen.
Mange var allerede lørdag forbi og hyggede sig.
(Fotos: migogvejen©)





