For et år siden var der kø ved isboden og teltenes sider pillet af.
Det var en rigtig varm forårsdag ved den første Craft Fair i Vejen.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
I denne weekend gentages Craft Fair ved Vejen Kunstmuseum, men lørdagen bød på et noget andet vejr.
Det har været vådt og køligt.
Det har dog ikke forhindret mange gæster i alle aldre aldre at kigge forbi og få et kig på kunsthåndværkermarkedets mange værker.
Gæsterne fandt i stedet ind i teltene, og det var naturligvis noget, kunstnerne glædede sig over, for de er naturligvis kommet for at sælge deres værker.
54 udstillere er meldt til arrangementet, der ventes at blive gentaget næste år.
(Fotos: migogvejen©)
migogvejen har omtalt Craft Fair:
https://migogvejen.dk/byer/vejen/13669-marked-vender-tilbage






