»Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag«, lyder det tirsdag aften i Troldesalen i Vejen.
Det sker, når Vejen Teaterforening slutter sæsonen af med Nørrebro Teaters publikumssucces baseret på Morten Münsters bestsellerbog.
En forestilling, der også sælger mange billetter i Vejen.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
- Vi er glade for at kunne præsentere Nørrebro Teaters publikumssucces »Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag« på turne. Forestillingen er et poetisk og musikalsk komedieshow om det uperfekte menneske og sætter spot på det moderne arbejdsliv, lyder det fra Vejen Teaterforening.
Vi spiser kage, selvom vi er på slankekur. Vi står i kø til Black Friday, men betaler med glæde vores ubrugte fitnessabonnement. Vi er forandringsparate til fællesmøder, workshops, strategidage og PowerPoint-præsentationer, men glemmer alt om missioner og visioner, så snart det er hverdag igen.
Forestillingen tager fat i alle de udfordringer, der opstår, når det uperfekte menneske forventes at have den perfekte adfærd. Hvorfor er det så svært for os at følge gode argumenter, planer og sund fornuft? Hvorfor falder vi i - gang på gang? Og hvad skal der til for at skabe forandring i den virkelige verden?
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag blev set af flere end 30.000 publikummer, da den første gang spillede på Nørrebro Teater. Nu tager Folketeatret i samarbejde med Nørrebro Teater det musikalske komedieshow om Jytte og adfærdsdesign på turne med et helt nyt hold af skuespillere. I turneversionen kan du opleve skuespillerne Rikke Buch Bendtsen, Troels Malling, Niels Skovgaard Andersen, Mathilde Lundberg og Albert Stein Ankerstjerne i en poetisk og tankevækkende forestilling med genkendelige og urkomiske situationer fra hverdagen, både dem derhjemme og på arbejdspladsen.
(Foto: PR-foto)