Følg migogvejen på Facebook  

Retten i Kolding har dømt tre mænd på 22 år og en på 23 år for indbrud for særligt grov beskaffenhed.

- De er dømt for at  have begået 30 indbrud og tre indbrudsforsøg i Sydøstjyllands, Nordjyllands, Syd- og Sønderjyllands og Midt- og Vestsjællands politikredse, fortæller Sydøstjyllands Politi i en pressemeddelelse.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

De fire mænd har været rundt i et stort område bl.a. i Rødding.

Ellers fortæller politiet om indbrud i Vamdrup, Viuf, Almind, Bredsten, Fredericia, Gadbjerg, Vonge, Vorbasse, Hejnsvig, Vejle, Christiansfeld, Hjallerup, Gandrup, Pandrup, Tårs, Aabybro, Hals, Hejls, Terndrup og Høng.

Indbrudene er begået i perioden mellem 3. november og 10. december 2025.

De blev alle idømt et år og seks måneders ubetinget fængsel samt udvisning i 12 år.

En af de 22-årige bad om betænkningstid, resten modtog dommen.

(Genrefoto; migogvejen©)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies