Retten i Kolding har dømt tre mænd på 22 år og en på 23 år for indbrud for særligt grov beskaffenhed.
- De er dømt for at have begået 30 indbrud og tre indbrudsforsøg i Sydøstjyllands, Nordjyllands, Syd- og Sønderjyllands og Midt- og Vestsjællands politikredse, fortæller Sydøstjyllands Politi i en pressemeddelelse.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
De fire mænd har været rundt i et stort område bl.a. i Rødding.
Ellers fortæller politiet om indbrud i Vamdrup, Viuf, Almind, Bredsten, Fredericia, Gadbjerg, Vonge, Vorbasse, Hejnsvig, Vejle, Christiansfeld, Hjallerup, Gandrup, Pandrup, Tårs, Aabybro, Hals, Hejls, Terndrup og Høng.
Indbrudene er begået i perioden mellem 3. november og 10. december 2025.
De blev alle idømt et år og seks måneders ubetinget fængsel samt udvisning i 12 år.
En af de 22-årige bad om betænkningstid, resten modtog dommen.
(Genrefoto; migogvejen©)
