Traditioner skal holdes i hævd. Det skete også ved dagens dimission på gymnasiet.
Huerne blev luftet i det varme vejr i Vejen Idrætscenter.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Rektor Lars Bossen sluttede talen med en opfordring til gæsterne.
Der udbringes et længe leve for de nybagte studenter, og det lange skal være så langt, at eleverne kan kaste studenterhuen op og få fat i den igen.
Og det lykkedes - i hvert fald for langt de fleste...
(Foto: migogvejen©)
