Lørdag var der lejlighed til at hilse på en del af landbruget.
Det var trukket fra landet og ind på Rådhuspladsen i Vejen.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Her var der lejlighed til at hilse på et par kalve, og de var populære at klappe.
Der var også mulighed for at køre på legetraktorer, lede i kornet og komme op i de store maskiner.
Det var Jysk Landboforening og Vejen Handelsstandsforening, der inviterede til »landbruget kommer til byen«.
(Fotos: migogvejen©)






