Der er lidt anderledes aktivitet omkring St. Andst Efterskole i øjeblikket end normalt.
Håndværkerne er rykket ind.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Der er gang i nedrivningen af nogle ældre bygninger, så der bliver plads til det kommende læringsunivers.
En nedrivning, der utvivlsomt giver lidt mere støj og støv end normalt.
I august kunne migogvejen fortælle om en donation fra A.P. Møller Fonden til St. Andst Efterskole på 34 millioner kroner - https://migogvejen.dk/byer/vejen/12361-millioner-til-skolen
(Fotos: migogvejen©)

