Følg migogvejen på Facebook  

Der er lidt anderledes aktivitet omkring St. Andst Efterskole i øjeblikket end normalt.

Håndværkerne er rykket ind.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

Der er gang i nedrivningen af nogle ældre bygninger, så der bliver plads til det kommende læringsunivers.

En nedrivning, der utvivlsomt giver lidt mere støj og støv end normalt.

I august kunne migogvejen fortælle om en donation fra A.P. Møller Fonden til St. Andst Efterskole på 34 millioner kroner - https://migogvejen.dk/byer/vejen/12361-millioner-til-skolen

(Fotos: migogvejen©)

st andst efterskole 26 02

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies