Følg migogvejen på Facebook  

A.P. Møller Fonden donerer 34 millioner kroner til St. Andst Efterskole.

- Donationen skal bruges til et nyt læringscenter, som skal styrke rammerne for undervisningen af skolens knap 130 ordblinde elever, så de får bedre mulighed for at tage en ungdomsuddannelse, skriver fonden på sin hjemmeside.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

- I dag er undervisningen spredt på 10-12 utidssvarende lokaler, hvilket skaber spildtid og pædagogiske udfordringer, lyder det videre.

Med A.P. Møller Fondens donation kan skolen opføre et samlet læringscenter, hvor der er plads til både boglige, praktiske fag og ro.

Elementer, som er en forudsætning for en forudsætning for elevernes læring og som forbereder dem på det miljø, de vil møde på en erhvervsskole.

(Arkivfoto: migogvejen©)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies