Følg migogvejen på Facebook  

Mange motorcykler får ikke lov at komme ud i regnvejr.

Det var tydeligt i lørdags, da der var inviteret til moto festival i Vejen.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

Regnen prægede dagen, og det betød, at der var langt fra så mange motorcykler og knallerter i midtbyen som ved et tilsvarende arrangement for et år siden.

Det virkede dog som om, at de fremmødte nød at være ude trods vejret.

Det var Moto Mates Vejen og Vejen Handelsstandsforening, der bød alle 2-hjuls entusiaster til træf i Vejen midtby.

(Fotos: migogvejen©)

vejen moto festival 26 01vejen moto festival 26 03vejen moto festival 26 04

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies