Lørdagsvejret bød på mange regnbyger.
Byger, der virkelig satte sit præg på de udendørs aktiviteter.
(tryk på annoncen og se mere)
(tryk på annoncen og se mere)
Optoget i forbindelse med byfesten i Askov blev dog gennemført med deltagere iført regntøj.
Vejen Garden plejer at føre an, men de valgte at køre direkte til festpladsen, hvor de spillede i teltet i tørvejr.
Programmet skulle også have budt på besøg af Ladelund Rideklub, men det besøg var aflyst grundet vejret.
Samlet var det en uge, der bød på masser af indslag.
(Fotos: migogvejen©)









