Følg migogvejen på Facebook  

Der var ikke mange piger/kvinder ved »startsnoren«, da årets Ladywalk startede klokken 18.00.

Langt de fleste af de 1533 valgte at gå inden i stedet for at sidde og vente i regnvejret.

For vejret var absolut ikke det bedste til udendørs aktivitet, da vikingespilspladsen i Jels for tredje gang dannede rammen om en Ladywalk.

 

(læs videre under annoncen)

 
(tryk på annoncen og se mere)

 

I fjor var der fyldt godt op på tilskuerpladserne ved åbningstalen, men i aften så det noget anderledes ud.

Iført regntøjet var de allerede gået ud på de respektive strækninger på tre, syv eller 12 kilometer.

Bag arrangementet stod Vandreforeningen Fodslaw Haderslev, der hentede rekord i Jels, hvor der i fjor var meldt 1531 til.

På pladsen - i et telt - sørgede Helge »Bamse« Madsen og hustru for underholdningen.

Åbningstalen blev holdt af kirke- og kulturmedarbejder i Haderslev Domsogn, Merete Berg.

Ladywalk kan i øvrigt fejre sit 25 års jubilæum i år. 

Året overskud går til at støtte Hjerteforeningen og Endometriose Fællesskabet.

Allerede nu ligger det fast, at der igen næste år er Ladywalk i Jels. Det bliver mandag 31. maj, og allerede nu undersøges muligheden for at skaffe tørvejr...

(Fotos: migogvejen©)

ladywalk 26 06ladywalk 26 07ladywalk 26 08ladywalk 26 02

Regntøjet var fundet frem til aftenens Ladywalk i Jels.

ladywalk 26 05ladywalk 26 09

Ulla Jakobsen fra Rødding-pigerne, der var største hold, Hanne Sørensen fra Jels-pigerne med 50 deltagere og næstflest tilmeldte, mens Bodl Knudsen fra Haderslev hentede pokalen for tredjestørste hold med 40 tilmeldte.

ladywalk 26 04

Rødding-pigerne kunne juble over at være det største hold med 57 deltagere.

ladywalk 26 01

Arrangementet bød på masser af »Bamse-musik«.

 

(tryk på annoncen og se mere)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies