Det er koldt at stikke næsen udenfor i dag.
Det opleves også i bl.a. Jels, hvor der er klumper i søen.
Vinder laver bølger, men teperaturen er så lav, at det alligevel fryser til is.
Ifølge DMI er vi inde i en periode med meget lave temperaturer. Faktisk vil den højeste temperatur i Jels de kommende 10 dage være nul grader.
(Foto: migogvejen©)
