Følg migogvejen på Facebook  

Det er koldt at stikke næsen udenfor i dag.

Det opleves også i bl.a. Jels, hvor der er klumper i søen.

Vinder laver bølger, men teperaturen er så lav, at det alligevel fryser til is.

Ifølge DMI er vi inde i en periode med meget lave temperaturer. Faktisk vil den højeste temperatur i Jels de kommende 10 dage være nul grader.

(Foto: migogvejen©)



(tryk på annoncen og se mere)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies