Den socialdemokratiske Tanja Vestergaard Skøtt er for alvor ude med riven.
Bogstaveligt talt.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Eller rettere var det hendes hjælpere, der havde riven i gang, da der i dag blev åbnet for ophængning af valgplakater.
For at kunne få valgplakaten skubbet højt nok op havde de medbragt en rive.
Valgplakaterne måtte hænges op fra klokken 12, men ifølge vores oplysninger har der været kandidater, der ikke kunne vente og ikke havde tålmodighed nok.
Nogle af deres plakater var hængt op, inden det var tilladt.
(Fotos: migogvejen©)

Borgmester Frank Schmidt-Hansen (C) i gang i Rødding.

Venstres borgmesterkandidat, Christian Lund) havde familien med til at hjælpe på hjemmebanen i Skodborg.
(tryk på annoncen og se mere)

