Følg migogvejen på Facebook  

En mindre bus blev i eftermiddag afsløret på Skodborg Børnecenter.

En bus, der er kommet i hus takket være lokale kræfter.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

- Knaldhamrende fedt.

Sådan lød det fra børnecenterleder Heidi Slominski, da bilen blev præsenteret.

Der er tale om mindre bus/større bil med plads til seks elever, der kan fragte grupper rundt i området.

- Den kan fragte mindre grupper ud, når vi skal noget. Det kan være en tur i Glad Zoo, lyder det videre.

Bussen er kommet i hus takket være sponsorer i lokalområdet.

- Der er 43 sponsorer, der har gjort det muligt for os at købe den, og med seks børn kan vi spare måske to forældrebiler, når vi skal et sted hen, lyder det videre.

Der er tale om en Nissan NV 200, der har kørt 18.000 kilometer og kostet 200.000 kroner.

Bussen blev i eftermiddag præsenteret for sponsorerne - og enkelte børn - og i morgen bliver den præsenteret for resten af skolen.

(Fotos: migogvejen©)


skodborg bornecenter 25 07skodborg bornecenter 25 05skodborg bornecenter 25 04skodborg bornecenter 25 06skodborg bornecenter 25 09

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies