En robotplæneklipper har leget kispus med sin ejer.
- Vi har fået anmeldelse om tyveri af en robotplæneklipper af mærket Robomow, fortalte politiet tidligere på ugen.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Meldingen kom fra en privat adresse på Skodborg Vestergade i Skodborg.
Normalt kan sådanne robotter ikke bruges andre steder, da de er sikret med koder, men den var ifølge anmeldelsen stjålet om natten i tidsrummet fra 00.30 til 03.15.
Den var heller ikke kommet så langt.
- Den blev fundet på grunden, hvor den var kørt ind og gemt sig under noget buskads, lyder det efterfølgende fra politiet...
(Genrefoto: migogvejen©)
