Så er der igen fest i parken i Skodborg.
Park Rocken er i disse timer i fuld gang.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Endnu en gang er det lykkedes for de mange frivillige at få festpladsen bygget op.
Dermed var der fra middagstid klar til at tage imod de 4000 gæster, der for længst har købt billetten.
Gæsterne kom fra starten for at nyde musikken, det fine vejr og samværet med andre gæster.
Musikalsk er der igen i år et spændende og alsidigt program med Jung, Mumle, Midt om natten, Hugorm, Andreas Odbjerg og Queen Machine.
(Fotos: migogvejen©)




(læs videre under annoncen)







