Følg migogvejen på Facebook  

Når der i aften åbnes til årets open by night i Rødding, er der et gensyn.

Det gælder hytterne, der tidligere blev brugt til torvedagene.

 

(læs videre under annoncerne)

rodding-by-night-ny.jpg

I aften er der så open by night i Rødding.

 

- Foreninger, butikker og andre har haft mulighed for at leje en hytte og så placere den et sted i byen, fortæller Lars Klinge Stenger.

Han er formand for Rødding Erhvervsforening, der står bag det årlige arrangement.

- Det er blevet en hyggelig tradition med open by night, og mange bakker op.

- Der er faktisk også unge mennesker, der kommer hjem for at være med, lyder det videre.

Lars Klinge Stenger glæder sig over, at butikker, håndværkere, politikere og andre bakker op om arrangementet, hvor ønsket samtidig er tørvejr.

Der er blevet set på vejrudsigterne, og de er ikke ens. Lars Klinge Stenger går med den fra TV2, da den viser tørvejr i aften.

Aftenen giver også mulighed for en tur i tog. Gadetoget fra Vejen er igen en del af af open ny night i Rødding.

(Arkivfoto: migogvejen©)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies