I flere år var omådet på markedspladsen i Brørup rammen om Dansk Veteran Traktor Klubs veterantræf.
I år var den flyttet til Sdr. Hygum - og vender tilbage.
(læs videre under annoncen)

(tæller ned til Rødding by night)
- Der var stor tilfredshed fra alle parter, så det bliver gentaget næste år, fortæller formanden for Hygum Hjemstavnsgård, Svend Dixen, til migogvejen.
I fjor var arrangementet placeret ved Vejen Idrætscenter, men nu er den endt på den gamle gård.
- Næste år bliver det også en enkelt dag, 28. juni, lyder det videre fra Svend Dixen.
Årets arrangement samlede omkring 500 deltagere, der kom hen over dagen, og op mod 100 køretøjer og maskiner kunne studeres nærmere.
(Fotos: H.E. Haulrich©)








