Følg migogvejen på Facebook  

Bæver, ulve og junior fra KFUM spejderne i Skodborg har været på sommerlejr på Houens Odde Spejdercenter ved Kolding. 

Alle sov i telte, og for nogle var det første gang at være hjemmefra i så mange dage.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

Hver dag stod på aktiviteter. Bl.a. så bæverne på naturen i skov og vandkant, ulve og junior sejlede i glaskano - det var sjovt at se på bunden. Juniorerne var også en tur i smedjen.

Alle deltog i fælles aktivitet omkring samarbejdsøvelser og aftenløb, hvor temaet var cirkus, sejle på en stor tømmerflåde med motor og i et lejrbål. 

- Det var helt sikkert fem dejlige dage, og alle tog glade og trætte hjem med mange minder og myggestik, lyder det fra gruppen.

(Fotos: migogvejen©)


sommerlejr pr 25 01sommerlejr pr 25 05sommerlejr pr 25 03sommerlejr pr 25 04sommerlejr pr 25 06sommerlejr pr 25 07

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies