Bæver, ulve og junior fra KFUM spejderne i Skodborg har været på sommerlejr på Houens Odde Spejdercenter ved Kolding.
Alle sov i telte, og for nogle var det første gang at være hjemmefra i så mange dage.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Hver dag stod på aktiviteter. Bl.a. så bæverne på naturen i skov og vandkant, ulve og junior sejlede i glaskano - det var sjovt at se på bunden. Juniorerne var også en tur i smedjen.
Alle deltog i fælles aktivitet omkring samarbejdsøvelser og aftenløb, hvor temaet var cirkus, sejle på en stor tømmerflåde med motor og i et lejrbål.
- Det var helt sikkert fem dejlige dage, og alle tog glade og trætte hjem med mange minder og myggestik, lyder det fra gruppen.
(Fotos: migogvejen©)






